با قفل های هوشمند از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!

28 مهر 1402
۶ دقیقه زمان خواندن
property
از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!


امروزه با توجه به گران شدن وسایل و افزایش سرقت ، یکی از بزرگترین ترس هایی که خانواده ها و خوابگاه داران با آن روبرو هستند، سرقت از منزلشان است.
بسیاری از دانشجویان بدلیل مشکلاتی که دارند یا به سرکار میروند و یا به دانشگاه و... که در زمان های زیادی ممکن است خوابگاه تردد زیادی داشته باشد و مشکلاتی از قبیل سرقت در خوابگاه ها بسیار رخ داده است و هر کسی بدون اطلاع وارد اتاق افراد دیگر میشود و میتواند مشکل ساز شود ، در بسیاری از موارد در نبود دانشجویان خوابگاه ، وسایل دانشجویان و خوابگاه سرقت میشود.

 

جلوگیری از سرقت منزل و خوابگاه

اکثر افراد و خانواده ها متاسفانه معتقدن که برا آنها این اتفاقات پیش نمی آید و بعد از این اتفاقات و از دست دادن وسایل خود، تازه به فکر خرید سیستم های مختلف امنیتی مختلف می افتند تا امنیت منزلشان را تامین کنند ، اما دیگر کار از کار گذشته است.
امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، مهندسان در حال طراحی خانه های هوشمندی هستند که هم از نظر امنیت و هم از نظر کاربری نیازهای شما را برطرف کند ، اما متاسفانه با توجه به شرایط خاص کشورمان ، این تکنولوژی ها هنوز به ایران نرسیده و یا خیلی گران هستند.

 

بهترین سیستم امنیتی

یکی از این سیستم ها که خوشبختانه در کشور ما با قیمت مناسب وجود دارد و روزانه تعداد متقاضیان این سیستم در حال افزایش است ، سیستم قفل های دیجیتالی هستند ، که امنیت منزلتان را تا حد زیادی تامین میکند.
این دستگاه ها کاربرد بسیاری دارند و امنیت منزلتان را تا حد بالایی تامین میکنند . قبل از سرقت ، سارقان به اولین نکته ای که توجه میکنند قفل درب منزل شماست و زمانی که میتوانند آنرا باز کنند برای آنها بسیار مهم است و اگر خانه ای از بهترین نوع قفل هایی مکانیکی قدیمی استفاده کند  ، شاید در برخی از موارد سارقان از سرقت منصرف شوند ، اما در خیلی از شرایط ارزش محتویات خانه زیاد است و سارقان ریسک زمان را میپذیرند و از خانه سرقت میکنند.

 
قفل های دیجیتالی

قفل های دیجیتالی به دلیل هوشمند بودن ، امنیت بسیار بالایی دارند و پیشرفت بزرگی در سیستم امنیت به محسوب میشود ، در کشور های پیشرفته اکثر افراد از این قفل ها استفاده میکنند و قفل های مکانیکی منسوخ شده اند و کاربردی ندارند.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

منبع: www.bnbgate.com

مطالب مرتبط:

خوابگاه های دانشجویی ترکیه

بهترین خوابگاه های تهران

قوانین نانوشته زندگی خوابگاهی

 

 

برچسب ها:
پست های مرتبط