مجوز جدید برای پذیرش در خوابگاه ها بدلیل کرونا صادر نشود

28 مهر 1402
۶ دقیقه زمان خواندن
property

مجوز جدید برای پذیرش در خوابگاه ها بدلیل کرونا صادر نشود

 

مجوز جدید برای پذیرش در خوابگاه ها بدلیل کرونا صادر نشود ، مدیر سلامت و بهداشت دانشگاه تربیت مدرس، طی نامه‌ای به معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی و رییس ستاد آگاه سازی و پیشگیری کرونا بر لزوم توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی در دانشگاه با توجه به شناسایی سویه‌ی دلتا ویروس کووید-۱۹ در کشور تأکید کرد.
دکتر محمدرضا رئوفی در این نامه گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهر تهران و شناسایی سویه‌ی دلتا ویروس کرونا در سطح کشور که قدرت انتقال و عفونت زایی به شدت بالایی دارد، افزایش تعداد مراجعین مبتلا به کرونا و یا مشکوک به ابتلا (علامت دار) هشداری جدی برای بحرانی شدن شرایط دانشگاه است. از این رو موارد ضروری جهت کنترل بیماری و حفظ سلامت دانشگاهیان باید در همه بخش‌ها رعایت شود که شامل استفاده از ماسک در تمامی مکان‌های عمومی دانشگاه و برخورد با متخلفین می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین باید، از برگزاری جلسات حضوری حتی با تعداد نفرات محدود جلوگیری شود و مجوز جدید برای پذیرش دانشجویان متقاضی خوابگاه صادر نشود.
دکتر رئوفی بر کنترل دقیق و مستمر آزمایشگاه‌ها از نظر تعداد نفرات فعال در کلیه ساعات روز جهت جلوگیری از تجمعات تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود و استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت فضای مجازی جهت کاهش ریسک انتقال بیماری، حضور دانشجویان باید به حداقل برسد. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، وی در نامه خود خاطرنشان کرد:امید است دانشگاهیان با رعایت اصول پیشگیرانه‌ی توصیه شده، ضمن کمک به کاهش و کنترل شیوع کرونا در محیط‌های کاری خود، یاری رسان کادر بهداشت و درمان باشند.

 

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

www.isna.ir

مطالب مرتبط:

خوابگاه های دانشجویی ترکیه

بهترین خوابگاه های تهران

قوانین نانوشته زندگی خوابگاهی

برچسب ها:
پست های مرتبط

استانداردهای طراحی خوابگاه دانشجویی

28 مهر 1402

خوابگاه کارمندی در تهران

28 مهر 1402

لوازم مورد نیاز برای زندگی در پانسیون و خوابگاه

28 مهر 1402

 مجوز تاسیس پانسیون

28 مهر 1402

میزان شهریه خوابگاه‌های خودگردان استان تهران مشخص شد

28 مهر 1402