ارائه کارت واکسیناسیون برای خوابگاه الزامی است

28 مهر 1402
۶ دقیقه زمان خواندن
property

ارائه کارت واکسیناسیون برای خوابگاه الزامی است

بازگشایی دانشگاه از ۱۵ مهر به صورت تدریجی آغاز شده و دانشجویان مقاطع دکترا به دلیل تعداد کم هفته آینده حضور می یابند.

همچنین بر حسب شرایط تصمیم گیری می شود و به صورت تدریجی و با ارزیابی هر مرحله حضور دانشجویان سایر مقاطع در دانشگاه در دستور کار است. قرار نیست آموزش مجازی حذف شود بلکه تداوم آموزش مجازی برای دروس نظری انجام می شود اما برای دروس عملی دانشجویان باید در دانشگاه حضور یابند.

همه دانشجویان برای برخورداری از خوابگاه و خدمات دانشگاه الزام به ارائه کارت واکسیناسیون هستند. کلیه کارمندان دانشگاه نیز برای حضور در محل کار ملزم به ارائه کارت واکسیناسیون هستند.

البته دانشجویانی هستند که واکسیناسیون خودشون رو انجام ندادند و باید اقدام کنند زیرا برای بازگشایی دانشگاه ها و خوابگاه ها باید کارت واکسن و یا ثبت نام در سامانه سلامت برای گرفتن کارت دیجیتالی واکسن را به همراه داشته باشند 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز با اشاره به آمادگی کامل این دانشگاه برای پذیرش حضوری دانشجویان و آغاز آموزش حضوری گفت: ما در مسئله بازگشایی دانشگاه و از سرگیری آموزش مجازی، تابع ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

اگر ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده که از تاریخ ۱۵ آبان امکان بازگشایی دانشگاه‌ها وجود دارد و در صورتی که مقدمات تزریق دو دوز واکسن برای همه دانشگاهیان فراهم شده، ما آمادگی لازم را داریم که دانشگاه آزاد اسلامی را برای از سرگیری آموزش حضوری بازگشایی کنیم. 

 ما در دانشگاه آزاد اسلامی در بخش‌های مختلف آماده بازگشایی هستیم. سلف‌ها و خوابگاه‌های ما نیز بازسازی شده و آماده پذیرش دانشجویان هستند. ما هم منتظریم، اگر واکسیناسیون دو دوز جامعه کامل باشد و موج جدید کرونا شیوع پیدا نکند، آماده از سرگیری آموزش حضوری هستیم.

 

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

راهنمای زندگی خوابگاهی

بزرگ‌ترین معضل پیش‌روی بازگشایی دانشگاه‌ها چیست؟

وضعیت پذیرش خوابگاه ها

 

برچسب ها:
پست های مرتبط

استانداردهای طراحی خوابگاه دانشجویی

28 مهر 1402

خوابگاه کارمندی در تهران

28 مهر 1402

لوازم مورد نیاز برای زندگی در پانسیون و خوابگاه

28 مهر 1402

 مجوز تاسیس پانسیون

28 مهر 1402

میزان شهریه خوابگاه‌های خودگردان استان تهران مشخص شد

28 مهر 1402