سفر ارزان با خوابگاه

28 مهر 1402
۶ دقیقه زمان خواندن
property

رویایی سفر کردن از آن دسته رویا های است که بزرگ و کوچک ندارد بیست ساله هستی یا سی ساله هستی یا اینکه پنچاه سال را هم گذرانده ای و  برای نیمه دوم زندگی آماده می شوی ، سفر کردن از آن دسته رویاها است که به شغل هم کاری ندارد راننده تاکسی باشی یا نقاش یا کارمند یا مدیر ، وسوسه همیشگی اش در گوشه از ذهن جایی برای خودش ،کرده و خیال بی خیال شدن هم ندارد .

 برای سفر کردن قرار نیست پولدار باشی

خیلی از افرادی که جهان گرد یا توریست هستند خیلی از لحاظ مالی قوی و پول دار نیستند بلکه افرادی هستند که ترس خود را از سفر های معمولی از بین برده اند و قدم بر راه های سفر ارزان و حتی مجانی گذاشته اند .

ولی راه کار های خود را دارد که در این مقاله به بعضی از آنها اشاره می کنیم .

خیلی از افراد هستند که بخاطر سفر حاضر اند لباس های رنگارنگ نپوشند یا لوازم و یا وسایلی که واقعا احتیاج دارند و ضروری هستند  تهیه  می کنند .

حال برای شما یک پیشنهاد داریم هم برای کنترل خرج کردن شما و یا اینکه چگونه برای سفر یا زمینه های دیگر پول جمع کنید خرجهای ماهانه خود را به ریز یادداشت کنید آخر ماه آنها را ببینید که  بعضی از این  خرج ها را می توانستید  انجام ندهید و به امور دیگر اختصاص یابد مثلا برای شروع یک مسافرت ارزان قیمت پس برای شروع و انجام مسافرت ارزان قیمت، باید قدری رفتارهای مالی خود را تغییر دهیم .

یکی دیگر از راهکارهای که می توان پیدا کرد برای سفر ارزان قیمت که بسیار هم در حال حاضر متداول شده است کار کردن در حین مسافرت می باشد شغل های بسیاری که شما می توانید هزینه روزانه خود را به راحتی کسب کنید البته اشتباه نکنید کارهای مدیریتی و خاص نیستند که شما بتوانید با فرست کلاس سفر کنید یا در هتل های چند ستاره اقامت کنید کارهای هستند که تقریبا از دست همه بر می یاید و شما در مقابل انجام آنها یک جای خواب و غذا و مقداری پول کسب می کنید که سایتهای بسیاری هستند که شما می توانید در شهر یا کشور مورد نظر خود دنبال کار مورد علاقه خود بگردید و با مشخص کردن تاریخ ورود خود آن را رزور کنید و از بابت کار خیالات راحت باشد و هنگام رسیدن خود را معرفی کنید و و مشغول به کار شوید .

حال در ادامه به بعضی از این کارها اشاره می کنیم .

1-کار در هاستل  جالب است که شما در بیشتر کشورها می توانید هم در خوابگاه اقامت داشته باشید و هم در آن کار کنید .

2- کار دواطلبانه بر روی مزارع در  کشورهای زیادی هستند که برای برداشت محصولات خود نیاز به نیروی کار دارند به این روش می توانید به کشور های دیگر سفر کنید و در کنار نیروی های داوطلب و خارجی کار کنید و همچنین این مسئله موقعیت مناسبی  است برای یافتن  دوست های جدید و گشت و گذار در محل های جدید و آشنایی با فرهنگ جوامع مختلف .

3- کار به عنوان پرستار کودک که شما وظیفه مراقب و تربیت کودک را به عهده دارید .

4-نگهداری از خانه در این شغل صاحبان خانه تمام وسایل خانه و خانه را به شما سپرده و خود به مسافرت یا به کار های روزانه خود برسد و وظیفه شما نگهداری و مراقب از خانه است .

5- نگهداری از حیوانات خانگی با استفاده از این شغل می توانید به طور رایگان در خانه صاحب خانه مورد نظر اقامت کنید وشما از حیوان آنها مراقب می کنید  .

6- کار بر روی کشتی یا قایق تفریحی که به عنوان مهمان دار یا راهنما در آنها مشغول به کار می شوید .

 

7-کارگر بین المللی .

8-کار آزاد در صورتی که مهارت بخصوصی دارید می توانید آن را در فضای مجازی در حین سفر دنبال کنید و کار مناسب خود را پیدا کنید .

9- کار در کمپینگ ها .

10- سایر کار ها شما می توانید با جستجو در سایت های مختلف کار مورد نظر خود را پیدا کنید .

این بود برخی از راه کارها برای سفر ارزان قیمت که امیدواریم فرصتی باشد که در آینده ادامه دهیم

برچسب ها:
پست های مرتبط

استانداردهای طراحی خوابگاه دانشجویی

28 مهر 1402

خوابگاه کارمندی در تهران

28 مهر 1402

لوازم مورد نیاز برای زندگی در پانسیون و خوابگاه

28 مهر 1402

 مجوز تاسیس پانسیون

28 مهر 1402

میزان شهریه خوابگاه‌های خودگردان استان تهران مشخص شد

28 مهر 1402