قفل های دیجیتالی و جلوگیری از سرقت خوابگاه ها

28 مهر 1402
۶ دقیقه زمان خواندن
property

قفل های دیجیتالی و جلوگیری از سرقت خوابگاه ها

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی انتظار میرود که امنیت نیز بهبود یابد . یکی از مهمترین سرمایه های خوابگاه داران ، خوابگاه انها میباشد. که هرکسی دوست دارد از ان به بهترین شکل ممکن حفاظت کند . ما نیز در این مقاله میخواهیم بهترین روش بالا بردن امنیت و جلوگیری از سرقت خوابگاه ها را به شما معرفی کنیم.

کاربرد وکارکرد قفل های دیجیتال

قفل های دیجیتالی یکی از پرکاربردترین سیستم های حفاظتی در هتل ها و خوابگاه ها میباشد که امنیت خوابگاه ها را بسیار افزایش میدهد و  بهترین جایگزین برای کلید های فلزی میباشند که از بزرگترین مشکلات خوابگاه داران و هتل داران میباشد ، اما با توجه به قابلیت های بسیار زیادی که قفل های دیجیتالی دارند شما میتوانید به انها رمز های مختلفی بدهید و هر بار رمز ها را عوض کنید که از لحاظ امنیتی بسیار قابل اعتماد هستند.  یکی از بهترین روشها برای ایجاد امنیت خوابگاه ها استفاده از قفل های دیجیتالی میباشد که به بهترین نحو ممکن میتواند امنیت منازل شما را تامین کند . شاید انتظار داشته باشید که دوربین های امنیتی نیاز شما را برطرف کند اما اینطور نیست و اکثر دوربین های مداربسته فاقد علائم هشدار دهنده هستند و شما زمانی متوجه سرقت از خوابگاهتون میشوید که دیگر کار از کار گذشته است.

اما در حال حاظر قفل های دیجیتال با قیمت مناسبتر و کاربرد بهتر در دسترس هستند که هر فردی میتواند خوابگاه خود را به این سیستم امنیتی مجهز کند و امنیت کافی را برای خود به ارمغان بیاورد. این قفل ها به صورت دیجیتالی باز و بسته میشوند و حتما برای شما پیش امده است که با خارج شدن از منزل فراموش کرده باشید که درب را قفل کنید ، این قفل ها به شما این امکان را میدهد که با تنظیم انها ، درصورت بسته شدن درب با استفاده از سنسور های حساس ،درب به صورت دیجیتالی قفل میشود و دیگر نگران نیستید از قفل کردن درب خوابگاه.

قابلیت دیگری که میتوان از ان نام برد حساسیت به دما در این قفل ها میباشد ، خیلی اوقات پیش امده است که با اتش گرفتن منزل ، افراد ان خانه مخصوصا فرزندان بدلیل قفل شدن درب خروجی گیر کنند و اتفاقات ناگواری را به همراه داشته باشد ، این قفل ها با توجه به حساسیتی که به دمای محیط دارند، در صورتی که دمای خانه بیش از اندازه بالا برود قفل ها به صورت هوشمند باز میشوند و به ساکنان ان منزل امکان خروج راحت را فراهم میسازد.

انواع قفل دیجیتال

این نوع قفل ها انواع مختلفی دارند که میشود به بازشدن بارمز ورود اشاره کرد ؛ که معمولا صفحه های کلید در این اینگونه قفل ها صورت پنهان میباشند. که در اکثر مدل ها به عنوان قفل جایگزین وجود دارد.

حسگر اثرانگشت

این مدل با تشخیص و اسکن اثر انگشت ویا قرنیه چشم باز میشود و باز کردن انها با روش های معمول غیر ممکن است و غیرقابل سرقت میباشند

قفل های کارتی

این مدل که بیشتر در اقامتگاه ها و هتل ها کاربرد دارد یکی از بهترین روش های باز و بسته کردن قفل میباشد .در این روش با استفاده از کارت های هوشمند قفل باز و بسته میشود و میتواند جایگزین خوبی برای کلیدهای فلزی باشد.

امروزه قفل های دیجیتال انواع مختلفی دارند که روز به روز در حال بروزرسانی هستند و کاربرد های بیشتری پیدا میکنند

خوابگاه یار

شما برای مشاهده بهترین خوابگاه ها در سراسر ایران میتوانید به سایت خوابگاه یار مراجعه کنید ،که همگی از نظر کیفیت مورد تایید خوابگاه یار میباشند و شما میتوانید با انتخاب محل زندگی و شرایط کاری خود ، بهترین گزینه ها را ببینید و بطور کامل امکانات و محیط خوابگاه هارا مشاهده کنید.

منبع: www.bnbgate.com

 

 

برچسب ها:
پست های مرتبط

استانداردهای طراحی خوابگاه دانشجویی

28 مهر 1402

خوابگاه کارمندی در تهران

28 مهر 1402

 مجوز تاسیس پانسیون

28 مهر 1402

لوازم مورد نیاز برای زندگی در پانسیون و خوابگاه

28 مهر 1402

میزان شهریه خوابگاه‌های خودگردان استان تهران مشخص شد

28 مهر 1402