شرایط واگذاری خوابگاه در تابستان جاری اعلام شد

28 مهر 1402
۶ دقیقه زمان خواندن
property

شرایط واگذاری خوابگاه در تابستان جاری اعلام شد

شرایط و جزئیات واگذاری خوابگاه دانشجویی در تابستان جاری برای دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد.

دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد؛  با توجه بـه محدودیت ایجاد شده ناشی از شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایـت فاصـله گـذاری اجتمـاعی و انجام پاره ای تعمیرات ضروری برخی از خوابگاه ها، دانشجویان روزانه غیربومی تحصیلات تکمیلی ورودی ماقبل ۹۹ که برای تکمیل فعالیت های تحقیقاتی، پژوهشی نیاز به حضور در دانشگاه و خوابگاه در ایام تابستان۱۴۰۰را دارند باید  مطابق با شرایط و فرآیند  از امروز ۲۶  تا  ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ نسبت به ارائه درخواست خود از طریق پیشخوان خدمت سیستم جامع گلستان اقدام کنند تا در خصوص اسکان آنها برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

 دانشجویان مقطع دکتری ورودی ماقبل ۹۹ که آزمون جامع آموزشی دارند یا آزمون جامع خود را با موفقیت گذرانده باشند می توانند برای دریافت خوابگاه اقدام کنند. همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی ماقبل ۹۹ دارای پروپوزال مصوب باید درخواست خود را از طریق پیشخوان در سیستم جامع گلستان وارد کنند.

دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد مدت حضور دانشجویان متقاضی خوابگاه که با درخواست آنها موافقت شده است حداکثر تا ۱۵ شهریور است.

با توجه به اینکه دانشجویان پس از دفاع از پایان‌نامه یا رساله ملزم به تخلیه خوابگاه هستند، لازم است در زمان تعیین بازه زمانی حضور تاریخ پایان اسکان خود را برابر با تاریخ دفاع قرار دهند. بدیهی است در صورت دفاع از پایان نامه یا ساله و عدم تخلیه به موقع خوابگاه حسب مقررات مربوطه اقدام خواهد شد.

بر این اساس اولویت واگذاری خوابگاه با دانشجویانی است که در مرحله دفاع از پایان‌نامه یا رساله قرار دارند و تا پانزدهم شهریورماه ۱۴۰۰ فارغ‌التحصیل می‌شوند. خوابگاه ها از تاریخ ۱۵ تا ۲۷ شهریور برای پاکسازی، سمپاشی و آماده‌سازی نهایی برای سال تحصیلی جدید بطور کامل تعطیل خواهد بود.

همچنین  بازه اسکان تابستان پس از پایان نیم سال دوم تا ۱۵شهریور ماه است بنابراین تاریخ دفاع از پایان‌نامه یا رساله باید حداکثر تا این تاریخ تنظیم شود.

 

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

www.isna.ir

مطالب مرتبط:

خوابگاه های دانشجویی ترکیه

بهترین خوابگاه های تهران

قوانین نانوشته زندگی خوابگاهی

برچسب ها:
پست های مرتبط

استانداردهای طراحی خوابگاه دانشجویی

28 مهر 1402

خوابگاه کارمندی در تهران

28 مهر 1402

خوابگاه کارمندی در تهران + معرفی 5 خوابگاه برتر

03 بهمن 1402

لوازم مورد نیاز برای زندگی در پانسیون و خوابگاه

28 مهر 1402

 مجوز تاسیس پانسیون

28 مهر 1402